آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند

به گزارش بانیما، نتایج آنالیز مرکز تحقیقاتی پیو نشان می دهد دولت های آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین کشورهای توسعه یافته و صنعتی دارند.

آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، نتایج تحقیق و آنالیز مرکز پیو از ده ها کشور دنیا حاکی است دولت های آمریکا و بریتانیا بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس مرگبار کرونا داشته اند.

بر اساس این گزارش در تحقیق و نظرسنجی مرکز پیو از مردم کشورهای مختلف این سئوال پرسیده شده است که آیا کشور شما الان نسبت به قبل از بحران ویروس کرونا متحدتر شده است؟ شهروندان آمریکایی و بریتانیایی از جمله کسانی هستند که پایین ترین پاسخ مثبت را به این سئوال داده اند.

مردم آمریکا و بریتانیا همچنین بر این باورند که دولت های آنها ضعیف ترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته اند.

کمتر از 18 درصد آمریکایی ها اعلام نموده اند که این کشور اکنون نسبت به قبل از بحران کرونا متحدتر است. این رقم نسبت به آلمان که کمی بالاتر از آمریکا در این رتبه بندی قرار گرفته است، 21 درصد اختلاف دارد. دانمارک بالاترین درصد را در این زمینه در اختیار دارد و 72 درصد مردم اعلام نموده اند که این کشور نسبت به قبل از بحران کرونا متحدتر شده است.

اختلاف نظر شدیدی نیز بین هواداران حزب جمهوریخواه، دموکرات و مستقل ها وجود داشته است. 76 درصد جمهوریخواهان گفته اند که عملکرد دولت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا خوب بوده است و تنها 25 درصد دموکرات ها از عملکرد ترامپ راضی بوده اند.

این تحقیق توسط مرکز پیو از 14 کشور توسعه یافته در آمریکای شمالی اروپا و آسیا صورت گرفته است. در حالی که به طور کلی 73 درصد مردم این کشورها اعلام نموده اند که عملکرد دولت های آنها برای مقابله با ویروس کرونا خوب و مناسب بوده است ولی این رقم در بریتانیا 46 و آمریکا 47 درصد بوده که پایین ترین رتبه در این جدول به شمار می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11688

به "آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید