انتقاد بی سابقه وزیر دفاع اسبق آمریکا از دونالد ترامپ

به گزارش بانیما، وزیر دفاع اسبق ایالات متحده آمریکا با صدور بیانیه ای به دونالد ترامپ رئیس سابق خود تاخت و وی را به کوشش برای ایجاد اختلاف میان مردم آمریکا و نقض قانون اساسی متهم کرد.

انتقاد بی سابقه وزیر دفاع اسبق آمریکا از دونالد ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از القدس العربی، جیمز متیس وزیر دفاع پیشین آمریکا بامداد پنجشنبه به وقت تهران در واکنش به سرکوب اعتراضات جاری مناطق مختلف ایالات متحده بیان کرد که رئیس سابق وی سعی در ایجاد اختلاف میان مردم آمریکا را دارد.

متیس در بیانیه ای توضیح داد: ترامپ اولین رییس جمهوری است که هیچ تلاشی برای برای متحد کردن مردم آمریکا نمی کند و حتی سعی دارد میان آمریکایی ها اختلاف بیاندازد.

وی ضمن انتقاد شدید از عملکرد رئیس جمهور آمریکا در قبال ناآرامی های جاری این کشور، وی را تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا دانست.

وزیر دفاع اسبق آمریکا گفت که مردم ایالات متحده آمریکا باید مسئولانی که قانون اساسی را به تمسخر می گیرند، به پاسخگویی وادار نمایند.

او با اشاره به حضور نیروهای ارتش برای سرکوب معترضان، از هرگونه تفکر برای تبدیل کردن شهرهای آمریکا به میدان نبرد به شدت انتقاد کرد و از مردم کشور خواست تا با آن مخالفت نمایند.

ترامپ شنبه گذشته در جمع خبرنگاران تهدید نموده بود که در صورت درخواست مقامات ایالت مینه سوتا که پس از قتل وحشیانه یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس شاهد تظاهرات گسترده ای بوده است، نیروهای ارتش آمریکا در اسرع وقت به این ایالت اعزام خواهند شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9928

به "انتقاد بی سابقه وزیر دفاع اسبق آمریکا از دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بی سابقه وزیر دفاع اسبق آمریکا از دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید